Kvarnhagsplan 118, 165 54 Hässelby
Mån - Fre : 07.00 AM - 17.00 PM

Köpvillkor

Följande villkor gäller för Hässelby Trafikskola AB försäljning i Sverige

Beställning av en vara eller tjänst sker på vår hemsida eller via telefon eller på körskolan. Om du beställt via hemsidan och betalat skickar vi en orderbekräftelse till dig.

Priserna anges i svenska kronor och inkluderar moms om inget annat anges. Priset på varan/tjänsten är det som anges på webbplatsen eller på trafikskolan på beställningsdagen

Betalning görs i samband med beställningen och med kontokort, vilket innebär att du betalar din order direkt via kontokort (Visa eller Mastercard).

Genomsnittseleven tar sitt körkort på ca 2-6 månader. Det som framförallt påverkar hur lång tid det tar att ta körkort är hur mycket tid du har att lägga på utbildningen.

Det är förstås inte enkelt att på förhand veta hur många körlektioner du kommer behöva. Därför betalar vi alltid tillbaka outnyttjade körlektioner (med ett avdrag på 10% för administrativa kostnader)

GDPR – Dataskyddsförordningen

Detta gäller som kund hos oss
Hässelby Trafikskola AB skyddar din integritet

Vi på Hässelby Trafikskola värnar om den personliga integriteten. Vi prioriterar skyddet av all information du anförtror oss och följer de lagar och regler som finns för att skydda din integritet, som till exempel Dataskyddsförordningen och Dataskyddslagen. Bara ett begränsat antal personer med särskild behörighet har tillgång till informationen.

Så här behandlar Hässelby Trafikskola AB dina personuppgifter

Hässelby Trafikskola AB behandlar personuppgifter i syfte att administrera kundförhållandet. Personuppgifter lämnas och inhämtas, innan och i samband med att en kundrelation inleds och ett avtal ingås och/eller ett uppdrag lämnas, eller i övrigt samband med en kundrelation.

Vi behandlar sådana personuppgifter som är nödvändiga för dessa ändamål, t.ex. namn, foto, adress, personnummer, telefonnummer samt e-postadress. Dessa uppgifter sparas hos oss så länge de behövs för syftet med behandlingen och gallras därefter enligt särskilda rutiner.

Vi kommer även använda de uppgifter vi har om dig för att administrera dina genomförda utbildningar så som B-utbildning, Introduktionsutbildning, Riskutbildning del 1 och 2 till Transportstyrelsen samt dina kommande prov på Trafikverket.

Rätt att begära registerutdrag

Du har rätt att begära registerutdrag över vilka uppgifter om dig som Hässelby Trafikskola AB behandlar. Detta är kostnadsfritt om du gör det max en gång per år. Du kan också begära att uppgifter tas bort eller ändras om de skulle vara felaktiga eller ofullständiga, eller att dina uppgifter inte ska användas för direktmarknadsföring. En begäran om registerutdrag ska vara undertecknad samt en kopia på godkänd ID-handling och skickas per post till:

Kontaktuppgifter

Hässelby Trafikskola AB