Kvarnhagsplan 118, 165 54 Hässelby
Mån - Fre : 07.00 AM - 17.00 PM
PAKETPRIS - PERSONBIL

Alla priser på hemsidan är inklusive moms

Testlektion

Börja övningsköra med en Testlektion, oavsett om du önskar ta hela körutbildningen hos oss, med en privat handledare eller en kombination av båda. Efter lektionen skräddarsyr vi en plan efter dina förutsättningar och önskemål.
Boka Nu

Paket 1

• 6 körlektioner 60 min

8 390 KR

BÄSTSÄLJARE

Paket 2

• 12 körlektioner 60 min

12 800 KR

Paket 3

• 24 körlektioner 60 min

23 400 KR

Frågor & Svar

Din egen förmåga samt möjlighet att övningsköra hemma spelar stor roll.

Genomsnittseleven tar sitt körkort på ca 2-6 månader. Det som framförallt påverkar hur lång tid det tar att ta körkort är hur mycket tid du har att lägga på utbildningen.

Det är förstås inte enkelt att på förhand veta hur många körlektioner du kommer behöva. Därför betalar vi alltid tillbaka outnyttjade körlektioner (med ett avdrag på 10% för administrativa kostnader)

Du kan boka lektioner genom att ringa till oss eller besöka vårt kontor. Adress och telefonnummer finns under Kontakta Oss

Ja. Detta kan du göra via Elevportal. Då krävs det att du är inskriven på skolan.

Räcker inte lektionerna i ditt startpaket kan du köpa extralektioner till ordinarie pris.